Szórólap tervezés, nyomtatás

Amennyiben tájékoztatni, márkát bemutatni, vagy akciót ismertetni szeretne, a legegyszerűbb módja a szórólapkészítés. Azonban nagyon sok buktatója lehet, ha nem megfelelő módon van megtervezve, majd kivitelezve.


tovább olvasok a szórólapokról
Fontos, hogy az alábbi néhány tényezőt mindenképpen szem előtt tartsa, mielőtt a gyártáson gondolkodik.

  • a kevesebb néha több elv, ebben az esetben kiváltképp fontos
  • olvasható, könnyen áttekinthető
  • a szöveg cselekvésre ösztönöz
  • lényeges információt tartalmaz
  • reprezentatív és jó minőségű képek, melyek harmonizálnak a vállalkozásunk stílusával, a kiadványunk designjával.

További fontos paraméterek a szórólapkészítéshez

A szórólap mérete

A legelterjedtebb az A/5 és A/6 méretek. Azonban számtalan méret és forma variáció lehetséges. Fontos eldönteni, hogy mi lesz a tartalma, valamint célja a kiadványunknak. Ennek tudatában választhatunk egy vagy kétoldalas, hajtogatott vagy különleges formájú szórólapot is.

A papír vastagsága

Sokan azt gondolják, hogy rengeteget lehet spórolni azon, ha „sima fénymásoló papírra” kérik a nyomtatást. Ez azonban tévedés. Az árképzésben ami megemelheti a költséget, az az oldalak száma, valamint a színes és fekete nyomat között van. Így azt javasoljuk, hogy minimum 135 grammos papírt válasszanak, de minél vastagabbra kerül a tartalom, annál elegánsabb és tartósabb lesz.

Felületkezelési lehetőségek

Szórólap esetében kedvelt megoldás az úgynevezett UV-lakk, effektlakk, valamint a dombornyomás.

A szöveg

Sokan szeretnének minden információt rávinni erre az apró lapocskára, azonban ezt NEM ajánljuk. Csak a fontos, hasznos információkat közöljük. Kérje grafikus kollégáink segítségét, hiszen a több éves tapasztalatuknak köszönhetően igen nagy gyakorlattal rendelkeznek ezen a téren is.

A színek

A színeknek pszichológiájuk van, azonban Önnek ezt sem kell tudnia. Ez is a mi dolgunk. Átlátni, hogy mi a tartalma, az Ön cégének profilja, valamint arculati színei és ezek együtteséből kizárólag azok a színek fognak megjelenni a kiadványban, amelyek pozitív hatással bírnak.

Árképzés

Mint minden kiadványnak úgy a szórólapnak is több elemből tevődik össze az ára. Függ a mérettől, oldalak számától, színes vagy fekete fehér, grafikai tervezés…stb. Elégedettségre törekszünk, ezért javasoljuk, hogy kérjen egyedi árkalkulációt kollégánktól >>>>>

További reklámeszközök: Roll-Up, Cégtábla, Reklámtábla, Citylight, Molinó, Eladó molinó, One Way Vision, Plakát, Padlómatrica, Kirakat matrica, Mágnes matrica, Autódekor, 3D betű, Műanyag gravírtábla